Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Aria en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Aria en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu

Aruba

Blijf op de hoogte en volg Aria en Herman

03 Maart 2019 | Aruba, Oranjestad

Het voornemen was om op Aruba naar het strand te gaan. Maar daarvan kwam helemaal niks terecht. Toen we in de terminal aankwamen werd ons verteld dat vandaag (zondag) niet alleen veel winkels gesloten waren, maar ook veel stranden en andere voorzieningen. Als we toch zouden gaan, was de kans groot dat we niet meer op tijd van vertrek (19:00 uur) op het schip terug zouden zijn. Taxi's rijden maar een deel van de dag en ook de bussen zouden uren kunnen zijn vertraagd. Reden? Het hele eiland is in de ban van carnaval en de grote parade vanmiddag.

Dus was onze kennismaking met Aruba van korte duur. Maar daar stond wel een prachtige parade tegenover die ruim 2 1/2 uur zou gaan duren. Een impressie daarvan volgt later.

Tags: Aruba